Över hundra!

Jag håller på att fixa med en hel drös Stockholmsbilder, och nu närmar sig klockan det där obehagliga tolvslaget igen. Obehagligt eftersom det innebär att jag kommer få för lite sömn. ...igen. Så jag får nog faktiskt ge upp det här nu och fortsätta imorgon. 

Min blogg är ju inte så stor direkt, och jag har inget mål att få många besökare. Fast ändå kan jag inte låta bli att bli glad när besöksantalet ökar. Undrar varför egentligen. Jag är väl som de flesta, en smula exibitionist (eller hur det ordet nu stavas - jag har aldrig skrivit det förr vad jag kan minnas). Pieter tycker nog mest det är lite drygt att alla redan vet det mesta av vad som händer oss redan innan han hunnit prata med någon. Så kan det gå. =)

Jag kikade just in på min besöksstatistik och har för första gången haft över hundra unika besökare på en dag. Kan ju vara de spännande hustiderna vi lever i. Roligt i alla fall, ni är så välkomna.



Vi ska skriva kontrakt på torsdag på radhuset! Först träffar vi en besiktningsman som går igenom huset och senare på dagen blir det träff hos mäklaren för att sätta våra kråkor på pappret Lite nervigt att inte ha något kontrakt, vad som helst kan ju hända innan vi är där. Fast det ska väl mycket till om det här inte ska gå igenom.

Godnatt!




kommentarer
av: Från en Henning till en annan

En kusin var inne och tog sig en titt. Vilken snygg blogg och vilka söta kusinbarn!



Roligt med radhuset, farmor har skvallrat :)

Kram och lycka till!

Hanna

2011-03-23 @ 10:06:44

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0