Mammagala trallala



Jag är nyss hemkommen från ett riktigt trevligt dygn på Mammabloggala i Stockholm, till strålande vårväder och med eminenta reskamrater (i Sandra och Theres). Vi har ätit gott, pratat mycket, lyssnat och tittat på föreläsare, modeshow och prylar av alla de slag, tävlat, röstat, klappat händer, träffat folk vi känner och andra vi inte riktigt känner, klätt upp oss, piffat, nästan-dansat, och fått goodiebags som ökade på vårt bagage rejält.

Det var snabbversionen av min helg. Jag utlovar en längre utläggning, men den får vänta en stund. Jag håller nämligen på att packa om (och borde snabba på med det för att lyckas sova lite). Det är ett väldans flängande på mig för tillfället. För en massa kort och uppdateringar om galan så kan man alltid kika in på Mammabloggalan 2011:s facebooksida där många deltagare länkar till sina bloggar.

Om röstningen och prisutdelningen: Jag vann inte, och pustade ut där efter några hjärtbankande minuter. Lite tråkigt så klart, men lite skönt också att inte bli uppdragen framför alla. Får väl jobba på både pysslandet och modet till nästa gång.
Till packningen, adjö!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0