Skor skor

Skor inför galan är inhandlade! Jag hittade ett par som var hyfsat sköna och ganska anspråkslösa men ändå fina. Inga finfinskor men fina för att vara mina. Känner mig rätt nöjd (och så var de inte särskilt dyra heller).



Samtidigt fick Vincent ett par crocs (fula men uppenbarligen sköna och populära plasttofflor). Hade tänkt köpa sandaler åt honom egentligen, men ibland är det bara roligare att låta honom bli lite lycklig över ett par skor än att strunta i vad han tycker och köpa några som är snygga enligt mig. Alltså blev det inga fina sandaler, utan de här riktigt fula men ändå jättefina sedda genom sonens ögon:



Han gillar verkligen Batman / Läderlappen just nu, Vincent. Jag vet inte varför, men det är något med masken, dräkten och flygandet. Och Batmobilen gör ju sitt till också. Klart han ska ha ett par Batman-crocs.

kommentarer
av: Theres

Jättefina skor som ser ut att passa utmärkt till klänningen! Vilken det nu blir ;)

2011-05-04 @ 09:00:43
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0