Alternativet

När min klänningsbeställning anlände i förra veckan så var inte klänningen jag mest hoppats på med, den var slutsåld. Men häromdagen kikade jag in igen och hittade den i storleken mindre. Och eftersom Bonprix verkar vara rätt stora i storlekarna så klickade jag hem den. Trodde nog inte att den skulle hinna komma innan galan, men där hade jag fel. Den kom idag! Och nu har jag problem, att välja...



Har jag sagt att man kan rösta på min blogg till Mammabloggalan en gång om dagen?! Klicka på texten ovanför Mammabloggala-logon här uppe i vänsterspalten, eller här: Rösta! Jag är lite dålig själv på att komma ihåg att rösta, men jag kan ju inte heller helt låta bli att göra reklam för mig. =) Jag (sitamoia.blogg.se) finns med i kategori 7 "Bästa pyssel/mat/bak-bloggen".

Nu är det nästan inga dagar alls kvar tills det är galatajm!!! Känner mig lagom stressad nu för jag hinner ju verkligen inte med. Har tänkt färga håret innan, och så måste jag packa, och packa inför nästa resa dessutom. Och så måste jag köpa smycken (vill ha ett nytt halsband, gärna stort och silvrigt, tips?!) och lite finare svarta strumpor eftersom jag har svarta leggings och skor utan tår. Ovanpå det är det hus- och bank- och planeringsfix, deklarationspapper måste in till min revisor. Har jag sagt att jag jobbar också? Hå hå ja ja. Tur att jag är ledig på fredag säger jag bara.

Det ska hur som helst bli riktigt trevligt att komma iväg! Jag ser fram emot en mammalyxig helg tillsammans med Sandra och Theres, vi kommer ha det sååå mysigt.

kommentarer
av: Theres

Oj vad svårt med klänningarna! Om du vill ha synpunkter kan du ju lägga ut båda på facebook eller skicka till mig och Sandra :) Från ingen klänning till två :p



Du har mycket på gång samtidigt märker jag. Tur att några av grejerna är roligt att planera i alla fall. På lördag får du släppa allt och bara ha skoj! :) Ser verkligen fram emot det!

2011-05-04 @ 08:56:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
av: Annette

Det finns fina silversmycken på "Blå snigel", vernissage- och hantverksbutik i centrala Falun. Vet inte om de är tillräckligt stora och som du tänker dig, men ändå.

2011-05-04 @ 14:25:44

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0