Smultronbyn träleksaker

Det finns många webshoppar out there som säljer leksaker. En av dem jag gillar mer än andra är Smultronbyn. Smultronbyn drivs av två systrar, och shoppen som mest säljer träleksaker har fokus på barnens lekglädje, pedagogik, hög kvalité, omsorg om miljön och en personlig kundservice utöver det vanliga.

Nu måste jag passa på att tävla om leksaker från dem genom att visa upp vad jag helst vill ge bort. Det får just nu bli den här fina doktorsväskan åt barnen mina, eftersom båda två mer än gärna leker med doktorssaker när vi hälsar på hos andra. Lyssnar på lungorna, ger låtsassprutor och medicin. Eller ja, Vincent gör och Claudia härmar.

Lite andra godingar är bland annat dessa...


Den som också vill tävla kan kika in på Smultronbyns blogg HÄR, tävlingen avslutas idag kl 20.00.

kommentarer
av: Liselotte

Tack för din gulliga kommentar på min blogg. Härligt med en likasinnad! Åh, du jobbar med grafisk design, vad avis jag blir nu. Vad för sorts grafiskt arbete sysslar du med?

2011-11-15 @ 20:03:15
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
av: Lilla li

Guu va mysigt :)

Helt fantastiskt, jag älskar träleksaker.

2011-12-06 @ 14:05:45
URL: http://xn--trleksaker-r5a.com/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0