Tyger och tapeter, jag kan ju inte låta bli...

Ååååh vad mycket fint det finns! Nu snackar jag tyger och tapeter. Igen. De här tygerna hittade jag på Åhléns (ursäkta de mobilfotade bilderna, allt är mycket finare på riktigt):



Och när jag härom veckan tog mig en lunch hos Bergnils några minuters promenad från jobbet så kände och tänkte och klämde jag på de här tapeterna, (nästan) bara med Vincents rum i åtanke:



Men så otroligt svårt, det det här med Vincents rum. Jag vill på något sätt försöka få ihop det i mitt huvud innan jag börja handla tapeter och färg och annat. Men jag kan inte riktigt samla tankarna. Tror jag måste sätta mig ner någon kväll med papper och pennor, diverse utskrifter på tapeter, lite färgprover, och skissa. Det låter hur kul som helst faktiskt. När ska jag få tid till det nu då...?

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Åhh, jag fastnade för den gula tapeten med kaniner på. Så fin i färgerna! :D Skulle matcha Vincents hår! :D

2011-11-08 @ 14:13:01
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: mamma Annette

Jag röstar för de jättestora bladen!

Annette

2011-11-09 @ 15:05:59

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0