Lördagen blev badhusdagen

Min halvbrors äldsta son Filip är som sagt på besök nu i helgen. Igår förmiddag åkte vi allihop till simhallen, väldigt trevligt. Förutom det att jag inte kunde bada utan fick sitta brevid (för sjuk fortfarande), tråååkigt. Men barnen trivdes i alla fall, som vanligt som fiskar i vattnet.


Sedan åt vi lunch tillsammans, smarriga hemlagade hamburgare som Annette fixade medan vi andra var på badet. Jag fotade lite från dagens äventyr också, men de bilderna är fortfarande kvar i kameran.

Imorgon bitti kl 07.30 ska jag befinna mig hos tandläkaren för att dra ut en visdomstand. Jag har aldrig gjort ens minsta lagning så jag är ganska skakis just nu. Bäst jag går och lägger mig så jag lyckas ta mig upp i tid imorgon. Och jag som har den här hemska hostan dessutom, hur det nu ska gå...

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0