Tårta igen

Igår och idag (och ytterligare lite tidigare i veckan) har jag hållit på med en tårtbeställning. Det tar så mycket tid och kraft för mig att göra tårta så jag är glad att jag inte får så många beställningar, men det är kul någon gång ibland. Och för ovanlighetens skull är den redan klar, jag ställde in den i kylen redan tio över tio nu ikväll. Jag som brukar hålla på till ett... två... fyratiden på natten om det vill sig illa. Sååå skönt att få lägga mig hyfsat i tid.


Någon som kan gissa vad det blivit av detta?

kommentarer
av: Linda

En söt liten kisse kanske? =)

2011-10-02 @ 02:42:48
av: Emma H

Hihi, njaeee. Men svaret kommer snart. =)

2011-10-02 @ 12:01:42
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Maria & Valma

En häst!! :)

2011-10-02 @ 20:15:08

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0