Baby on the runway

Puh vad det var slitigt att jobba idag. Tur jag har trevliga arbetskamrater och ett rätt trevligt jobb, då är det inte lika tungt att vara stentrött efter en natt med bökiga barn som kryper, klättrar och rullar runt i vår 140-säng klockan tre på natten. Dessutom har datorerna aka "nätet" toksegat sig idag = stresskänslor till max. Stress och trötthet på samma gång är ingen toppkombination.

Så jag tog kortlunch för att kunna cykla hem lite tidigare och få hänga med min familj lite längre istället. Nästan det första de gjorde när jag klev innanför dörren var att gallskrika. Inte Pieter då, men resten av ligan. Fast sedan lekte vi lite och läste böcker och då blev de glada igen.

Efter middagen (som barnen knappt petade i) var jag tvungen att prova några av senaste tidens inköp på Claudia, medan grabbsen tittade på en bit av Lejonkungen som Pieter är lycklig över att äntligen fått köpa på dvd. Hon var en riktigt medgörlig modell måste jag säga, men så gillar hon ju kläder också.


Som vanligt när man sätter något nytt plagg på något av barnen så blir det ju gärna fläckar precis på en gång. Här vid smultronplantan (den har fortfarande mognande bär!) satte sig tösen på typ en snigel eller något för hon fick slemmiga fläckar bak på klänningen. Tjohoo. =P Men sånt är livet.

Och nej, hon fick ingen kattpuss. Men Aries gick i alla fall tillräckligt nära för att Claudia skulle kunna mysa lite som hastigast med hennes lena ryggpäls.

kommentarer
av: Sanna Hagert

Men vilka underbara miner hon gör den där lilla tösen. Så fina bilder. Jag är alldeles för dålig på att fota nu för tiden!

2011-09-28 @ 23:30:27

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0