Dags för namnlappning

Dagisstart, två barn, bara att börja stryka...

Tror jag börjar imorgon.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Evighetsgörat! Jag har sagt att jag ska ta några plagg varje kväll i två veckor, ett par extrakläder har fått märkning längre har jag inte kommit men någon dag under denna vecka ska jag hinna med lite fler kläder under tiden Molly leker av sig på förskolan :P Kanske skönt att ta ett break från pluggandet och göra lite terapigöra :P

2011-09-04 @ 23:55:12
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Cissi

Aaah, har inte heller orkat ta tag i det där. Skriver initialer med penna nu så länge. Var dock smart denna gång tyckte jag och tog namnlappar med bara efternamnet, så kan de ärva varandras kläder utan problem :-) Men så ska man stryka dit dem också...

2011-09-05 @ 13:30:10
av: Eva

Jag har också en hög som väntar på sig. Då har jag ändå bara en att namna till än så länge då Almas kläder inte behöver namnas.

2011-09-05 @ 18:29:34
URL: http://taweret.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0