Molo och Me&I

Det får allt bli en dagens outfit nu, från igår kväll när jag var tvungen att testa Claudias nya byxor som levererades från Me&I medan jag satt på jobbet. Det fick bli en extra omklädning innan pyamasen åkte på. Jag har beställt likadana byxor (fast grå) till mig själv och de är hur sköna och fina som helst, kan nog bo i dem i höst känner jag.

Anyways, jag tycker det här blev riktigt fint ihop - röda yogapants i velour från Me&I och tröja från Molo i printet "unicorn". Tröjan inköpt hos Spillevinken.


Storlek 92 på tröjan - som fortfarande är lite för stor som synes - och stl 86/92 på byxorna, vilket fungerar hur bra som helst - lång användningstid på dessa med både lång mudd och reglerbar midja.

Det dyker säkert upp lite mer Me&I framöver för det blev några plagg inhandlade på Sandras visning...

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0