Baktankar med whoopies

Funderar på om jag ska testa att baka whoopies redan innan jag försökt mig på macarons, eller ens surdegsbröd för den delen. Tänker att det skulle väl vara bacon-whoopies då om jag ska vara riktigt 2012. Inser samtidigt att både baconglass och whoopie pies kommer vara ute redan innan de hunnit bli riktigt inne, och att jag nog får ta och leta efter nästa stora bakgrej innan någon hunnit skriva en bok om det. Fast innan jag väl hunnit göra slag i saken kommer det ändå hunnit bli ute. Dessutom äter jag ju inte sötsaker, så jag struntar nog i det hela.

För dig som undrar vad jag egentligen snackar för goja, klicka på de markerade orden i texten så kan du läsa mer och hitta (troligtvis) smarriga recept.

(bilden lånad från någon som lånat den)

kommentarer
av: Katja Nybacka

Känner att jag ändå måste lämna lite spår efter mig när jag ändå "pratar" med dig på Fb i snackisgruppen :) Macarons har jag tänkt testa att göra flera gånger,men varje gång ångrar jag mig i sista sekund..haha :) Måste föresten fråga,har du själv gjort din bloggdesign? Den var riktigt stilren och så där "fräsch",kan man säga så? :)

2012-04-17 @ 18:39:44
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Tack! Vad go du är <3 :)

2012-04-18 @ 19:21:28
URL: http://overleva.blogg.se/
av: Elin

Macarons är kul - jag har gjort det två gånger tror jag. Tar tid, men är inte så fasligt svårt om man köper färdigt mandelmjöl.

2012-04-19 @ 13:36:08

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0