Fem små apor

Syskonen Kooistra på öppna förskolan Familjecentralen i fredags: 



Claudia började "sjunga" på den ramsan bara samma morgon eller om det var dagen innan. Barnen lär sig massor från dagis, sånt man inte har en aning om att de kan förrän de kommer hem och visar upp sina färdigheter. Här kommer några bilder också, slängde av några mobilfoton bara för att det sitter så djupt i mig att fotografera. Jag kan nästan inte riktigt låta bli. Övar på det.


Finingarna mina. Den här veckan har börjat med ögoninflammation för den minsta så Pieter har varit hemma måndag och tisdag. Får se om det blir min tur imorgon eller om hon är bra nu.


PS. Hittade en annan kaka jag vill baka! Chocolate chip cookie dough cakepops! Yuhum! Det känns ju väldigt barnkalasigt måste jag säga. Och så några små kaniner till påsk?! De här chokladiga verkar ju smarriga också.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0