Kikat på lite tyger

Jag gillar Åhléns. De brukar ha mycket fint, inredning, barnkläder, tyger... Och till ett vettigt pris. Häromdagen gick jag en vända på lunchen och kikade lite. Det blårandiga tyget skulle nog kunna bli fint på Vincents rum när det är omgjort, kanske som kuddöverdrag eller så.


Påfåglarna tycker jag verkligen om, men vet ingen plats för dem. Ev. ska Claudias rum få lite sådana färger. Det undre med gröna grafiska växtmönster är också en fundering till Claudias rum som kommer ha lite trädgårds-/växttema.

kommentarer
av: Tina

Jag älskar med Åhlens tyger!!

Men jag måste tipsa om www.stoffochstil.se som också har en massa fina tyger till kanonpriser. dock är deras hemsida sjukt rörig men man kan beställa en katalog också :)



Ha en fin dag!

2012-04-19 @ 08:56:53
URL: http://minlillabusunge.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0