Planer på pannkakstårta

Claudia fyller år om en dryg månad (iiikh!) och jag tänker frångå mina vanliga (ovanliga) tårtor och satsa på något nytt - pannkakstårta! Det har jag aldrig testat men nu är det dags. Pannkakstårta á la Pettson och Findus. Katching på kalastema!

Bilden på tårtan är lånad från Linnéas skafferi och där hittar man också ett recept! Jag kommer dock inte klicka i någon sylt tror jag för jag gillar det inge vidare. Desto mer frukter och bär ska det vara! Och grädde. Mums. Och inte samma sockerbomb som vanliga tårtor. Jag är peppad.

För övrigt vill jag gäääärna ha den här boken, så nu skriver jag upp den på min cyberrymdiska önskelista:


Det var dagens fundering det, over and out.


kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Jag älskar pannkakstårta! =D

2012-04-26 @ 14:13:38
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Tur att ni är bjudna då, Sandra! Hihi.

2012-04-26 @ 20:47:53
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0