Resultat vecka femton - minus tio!

Borde fira egentligen för idag tangerade jag minus tio kg! 3,5 månad har det tagit. Veckan har varit halvkass som alla veckor på sistone men vågen var ovanligt snäll mot mig. Den varierar minst ett halvkilo från dag till dag (när jag testväger mig) så det här är inget resultat gjutet i sten. Och så har jag kalasat rejält idag, ätit tårta, bullar och mer därtill, så nästa vecka har fått sig en rätt kass start. Men bortsett från det så känns det helt klart toppen.



Bara att fortsätta försöka hålla moralen hög. Svårt när jag fortfarande inte kan träna, men vardagsmotionen får jag ju i alla fall tack vare all cykling. Och nu har jag slutat äta bullar och geléhallon igen (mums vilken smarrig dag), imorgon blir det keso istället. Rätt skönt med vardag faktiskt.

kommentarer
av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

WIIIEEE!!



GRATTIS! :D Känslan är härlig, eller hur??=)

2012-04-16 @ 10:45:38
URL: http://overleva.blogg.se/
av: Majken

HEJJA!

Duktigt!

2012-04-17 @ 14:15:57
URL: http://majkenc.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0