Resultat vecka sjutton

Den här veckan har varit rätt bra. Jag klämde in ett träningspass i tisdags, men har hela tiden varit lite osäker på om jag har en förkylning i kroppen eller inte. Halsen kändes av i måndags så det blev bara maskiner och ingen kondition i gymmet. Jag har ätit en del mackor också, hembakt av både mig och andra. Det är så gott, medan jag lätt kan skippa pasta, potatis och ris. Jag tillåter mig en och annan macka helt enkelt, men måste tänka på att det inte får bli till varje mål.

Vågen har betett sig rätt skumt. Under första halvan av veckan ökade den för varje dag och jag hamnade t o m över 79 kg igen (tråååk) men sedan hoppade den ner ett snäpp och har visat några hg mindre varje dag istället. Så äntligen får jag skriva något som börjar med 77 i resultatlistan.



Två saker att verkligen jobba mer med är dels träningen (jag måste träna även om jag har sjukkänningar, ofta fungerar lågintensiv träning åtminstone), och dels sömnen. Jag sover för lite fortfarande, går och lägger mig för sent. Mitt ständiga problem. Och en tredje grej är matplanering så jag inte står där utan att veta vad jag ska stoppa i mig, då blir det gärna något panik-påhitt och de är sällan bra.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0