Blött

Härom dagen tyckte barnafadern att det var smart att ta ut en hink med tvålvatten som barnen kunde tvätta händerna i innan vi åt middag ute på framsidan. Kanske en bra idé i teorin, men i praktiken var det ju aningen roligare med vatten än med mat...


Eftersom jag ändå barnklädesbloggar så mycket just nu (behöver fokusera bort från jobbigheter och på lite mer värdsliga roligheter) så kan jag ju påpeka att Claudias kläder kommer från Blingo, ett svenskt ekologiskt klädmärke som släpper sin höstkollektion idag. Inlägg om mina favoriter kommer säkerligen senare idag. Regntröjan på C är från vårens kollektion och byxorna med mitt favvomönster (föreställande stormande hav) är några år gamla. De är också i stl 74/80 och fungerar fortfarande på unga damen som annars drar minst stl 92 på kläder.

Vims har Villervallatröja och hans tuppkam på vänsterbilden gjorde jag på beställning. De andra frisyrerna är han egna verk. 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0