Dagens outfit och kompis i en koja

Äh vi kör väl en dagens outfit på lilljäntan bara för att jag tycker de här plaggen blev så fina ihop (och för att jag lyckades matcha in en kjol, annars ett ganska sällan använt plagg här hemma). Mini Rodini, Me&I och Pomp de Lux (med ankstjärt), fotat innan söndagsmiddagen hos oma & opa:


Eftersom pappsen fortfarande nattjobbar så drog jag och barnen hem till en av Vincents gamla dagiskompisar idag. Han och hans familj har nyligen köpt hus i en av byarna utanför stan. Vi körde och körde rätt ut i skogen och sedan svängde vi ner på en grusväg och körde lite till. Vincent och hans kompis lekte och busade i flera timmar, mest ute i kojan. Claudia hittade en gigantisk Pippi Långstrump och några små plastgubbar som hon glatt och länge lekte med, och jag fick prata och dricka kaffe och mest ta det lugnt. Win-win-win. 


Förutom de stunder som dyker upp någon gång ibland när jag riktigt kan njuta av att umgås själv med barnen (oftast händer det när jag är ensam med ett av dem på något äventyr) så tycker jag bäst om dem när vi umgås med andra. Lustigt det där. 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0