Me&I släpper höstkollektionen idag

Idag kl 12 släpper det svenska barnklädesmärket Me&I sin höstkollektion. Håll utkik på hemsidan meandi.se för att spana in hela kollektionen! Fler vuxenplagg än tidigare utlovas, och många gamla godingar. Diverse förhandskik har poppat upp här och där allt oftare fram emot idag, och jag måste ju säga att jag totalälskar igelkottarna. Det är en figur som Me&I haft tidigare, innan jag var på min första visning (hösten 2010). Hade jag haft en bebis (och pengar) hade jag slagit till på lite kottar direkt.



På söndag blir det visning! Hemma hos Sandra ska vi vara (alla är välkomna!) och det blir både Me&I och Blingo (som släpper sin höstkollektion imorgon!). Hör av dig om du vill följa med! Det är helt ok att göra som jag - bara titta och känna men inte köpa (strikt köpförbud vad gäller barnkläder har jag gett mig själv just nu). Det går alltid att lägga in en beställning till säljaren någon annan gång, efter en funderare eller när ekonomin tillåter.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0