Katthuvud två punkt noll

Ikväll har jag suttit med mina promarkers - färgpennorna alltså. Resultatet kommer här:

Hade tänkt lägga upp en prislista på brickor och grytunderlägg ikväll men det får vänta till imorgon. Jag måste gå och lägga mig innan barnen vaknar, gäääääsp. Har i alla fall (i princip) bestämt vad allt ska kosta nu. 

Jag måste förresten visa upp förlagan också ju. Juni 2007 ritade jag det här motivet första gången, för fem år sedan. Det tog visst sin lilla tid att inse vad som är min grej, min personliga stil och det jag tycker är kul och faktiskt tycker jag är någorlunda bra på. Och bättre ska jag bli, bara att fortsätta rita nu. =) Tur också att jag äntligen har bra pennor, för det är stor skillnad i pennkvalité mellan dessa två. Jättekul i alla fall att jag hittade en gammal teckning som faktiskt var värd att göra om. Har möjligtvis en eller två till som jag ska återanvända (många fler äldre teckningar värda namnet har jag inte). 

Godnatt!

kommentarer
av: rainbowaddict

Vilken cool! Älskar den! :D :D Den gamla är skitfin också.

Svar: Tack! =D Jag blev riktigt nöjd med den här faktiskt, och det var kul att jag hittade en gammal teckning som var värd att uppdateras. =)
Emma Henning

2012-12-21 @ 20:14:19
URL: http://rainbowaddict.wordpress.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0