Mönster - hjärtan

Jag sitter också och testar olika mönster som ska fungera som rapporter - alltså kan repeteras oändligt för att kunna tryckas på t ex tyg. Här är den första jag är nöjd med. Vad tycker ni? Troligtvis är mönstren för detaljerade för att tryckas på tyg, så jag får klura lite mer, men första steget är iaf att få ihop mönster som ser vettiga ut att repeteras.


Det verkar inte helt lätt att få tyg upptryckt. De som är billigast trycker digitalt men vad jag har förstått så är kvalitén rätt dålig på de tygerna. Det känns inte så kul. Ska jag istället hitta något "riktigt" tygtryckeri så krävs mycket efterforskning och folk verkar inte så glada i att dela med sig av sina erfarenheter. Ett alternativ kansk vara att sälja in mina mönster till tygtryckare i Sverige, alltså företag som trycker upp och säljer tyger i egna shoppar. På det sättet skulle jag kunna få mina mönster upptryckta åt någon annan. På ett sätt lite tråkigt kanske, fast samtidigt rätt bra. Jag ska klura lite mer. Kom gärna med tips om ni har!

kommentarer
av: marilou

Jag gillar nr. 1 mest. Fin färgskala som passar bra som bakgrund till katten.

2012-12-05 @ 14:23:22
av: Isabell

gillar, mkt!

2012-12-06 @ 12:24:17
URL: http://bellatrixofix.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0