Sinterklaasfirandet 2012

I lördags firade vi Sinterklaas hemma hos barnens oma och opa aka mina svärföräldrar. Mycket trevligt som vanligt, mysig stämning och massor av paket. Jag måste ju säga att jag är glad att både min och Pieters familjer är lika förtjust i paket som jag, för vad trist det hade varit om vi förhandlat bort dem och det bara låg klappar åt barnen där i högen. Och som vanligt är jag så oerhört glad åt att ha skaffat mig en holländskättling så att vi får alla de här extra traditionerna. De berikar! Och gör dessutom julplanerandet så oerhört enkelt. 


Vi sov över allesammans och när barnen somnat fortsatte vi långt in på natten med prat och godsaker och sällskapsspel. Same procedure next year I hope!

Pieter tycker att jag skulle lägga upp kort på våra klappar, men det får bli en annan dag för nu måste jag sova. Kan vara bra för Jultomten att se vad som redan fåtts. ;)

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0