Summertime

Sommarkänslor, någon?! =)


Det här är ett förinställt inlägg. Jag brukar göra så rätt ofta, fixa ihop några inlägg och tidsinställa dem så att de ploppar upp någon gång ibland på bloggen. Om någon nu reflekterat över hur det kan dyka upp inlägg klockan sju på morgonen, t ex. Jag kan lova att jag inte sitter vid någon dator den tiden på dygnet. =)

Och visst, det kommer bli ljuvligt med sommar igen. Men först tänker jag njuta av vintern. Den får gärna pågå in i mars och sedan vill jag ha en fin och ganska lång vår innan det är dags för sommar igen.

kommentarer
av: Millis

Ja det verkar sannerligen praktiskt att tidsinställa inlägg. Men jag har inte fattat hur man gör :/

2012-02-03 @ 21:17:17
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
av: linda

oj! har helt missat din kommentar om V och hans krupp! såg det nu. mailen har av någon anledning slutat komma när jag får nya.. :/

vad lustigt att ni varit med om exakt samma sak. inte konstigt att det kändes som rutin när vi kom in till sjukhuset..

och vad bra att det inte kommit fler gånger. det ger mig hopp! :)

2012-02-04 @ 20:01:30
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0