Garderoberna flyttade ut

Idag tog jag äntligen tag i att organisera om lite i uteförrådet, vilket gjorde att vi kunde flytta ut de två vita standardgarderoberna ur Claudias rum som bara stått där tomma. De fanns i huset när vi flyttade in och vi visste inte om vi skulle behöva dem, vilket vi inte gör. Inte inne uppe i alla fall. I förrådet blir de kanon, även om vi måste skaffa hyllor till dem (en av sakerna som gjort dem svåra att använda).

Hittar inga kort på rummet innan garderoberna åkte ut, hm. Måste väl ha fotat där inne nåt? Jaja, så här såg det i alla fall ut nu på kvällen (och de två garderober som står kvar hade vi med oss från lägenheten i klädkammaren där, nu ska vi skaffa dörrar till dem, när vi nu får tid att åka till Ikea):



Sen var jag ju tvungen att knäppa några små kort in i Vincents rum där sagoläsningen för kvällen just påbörjades. Mysmys.


Och inte tänker jag ta ner stjärnorna ur fönstret någon gång snart, alldeles för mysigt för det.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Ett tips till standardgarderoberna är att köpa trådbackar att ställa in. Man får plats två ovanpåvarandra med fyra backar i varje :) Jag hade så när vi bodde i Avesta och nu har jag ett ställ med trådbackar i en garderob :)

2012-01-09 @ 00:54:22
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: mamma Annette

Apropå möbler: Tipsa gärna dina blogg- och facebookläsare om följande länk till häftig design: www.blacksheepdesign.se



Länken går till Karin Lindells företag i Göteborg (du vet: min gamla Göteborgs-kompis Lenas yngsta dotter).

2012-01-09 @ 13:50:38
av: Maria Adolfsson

Ett annat tips är att hänga tyg för garderoberna istället för dörrar, blir snyggt och man klämmer sig inte så lätt i tyg. Beror ju på bredden men på vissa garderober så funkar det med panelgardin som man kan fålla i valfri längd. :)

2012-01-10 @ 21:14:05

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0