Me&I-visning här hemma

Ja nej jag fotade ingenting ikväll. Hade alldeles för fullt upp med att titta på fina kläder och samtidigt se till så att smörgåsbordet stod redo för gästerna. Och ha trevligt med vänner och våra mammor. Tack för att ni kom allihop! GI-brödet var smarrigt och vår nya kaffebryggare (fiiiiin!) skötte sig. Det här är vad som kommer hem till oss snart: 

Resten av dagen fram tills visningen har jag städat, sorterat, bakat och städat och sorterat lite mer. Skönt att få ordning på en massa saker som stört länge här hemma. Fast samtidigt missade jag den kanonfina vinterdagen. Och träffade inte barnen så där jättemycket. Men hemmet måste ju få sitt också så det var välbehövligt. Nu önskar jag att helgen kunde pågå i några dagar till, men det blir bums till jobbet imorgon igen. Och bums i säng nu för mig.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0