Nya lurven

Jag var ju tvungen att slå till på januarirean och köpa en ny Molo lurvfleece åt Vincent till halva priset. En som han kan ha nästa säsong, när hans svarta definitivt är för liten och Claudia får ärva den istället. Fastnade för den här underbara:


Bilderna längst ner föreställer som synes våra tre lurvar provade på båda barnen för att kunna jämföra storlekarna lite. Den svarta fick Vincent i slutet av sommaren 2010, köpt ny hos Spillevinken, och den gröna köpte jag i början av hösten, begagnad.

kommentarer
av: Elin S

Dom är så fina! "Tyvärr" får vi ärva massor med fleecejackor av ungarnas kusiner, som antingen är rosa eller röda, så jag har noll och ingen anledning att köpa någon mer.



Snygga byxor Vincent har också! Vad heter märket? Moonkids?

2012-01-13 @ 22:52:19
av: Emma H

Ja de är så otroligt fina och används grymt mycket här hemma! =) Attans att du får ärva, haha. Vi ärver i princip ingenting. Dåligt för ekonomin men bra för klädköparbegärret. När Vincent var liten var jag för snål för att shoppa Molo (minns när jag såg Molo-lurvar första gången och ville så gärna ha en men tyckte de kostade alldeles för mycket). Tydligen inte numera.



Byxorna är Moonkids, yes yes! Löv Moonkids!

2012-01-14 @ 00:14:50
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0