Garderobsplaner

Jag har fått en idé till hur jag kan fixa till Vincents två inbyggda garderober. De är låga och olika låga dessutom och innehåller gamla fula hyllplan i plast från när huset byggdes på 70-talet. Jag har klurat på hur det ska gå att göra snyggt, spika nya lister och lägga trähyllplan på eller så. Men nu tänker jag att jag kanske helt enkelt kan tapetsera insidan av garderoberna och ställa in ett löst trådbacksstativ. Skulle kunna bli helt ok bra. Och så får jag tillfälle att bli lite crazy med härliga Pip Studio-tapeter som jag bara vill ha någonstans i huset. Funderar mellan dessa två (rätt lika) rosa...


Kan det va nåt månntro?!

kommentarer
av: Magda

Det låter som en jättebra lösning tycker jag. Och tapeterna är ku helt underbara, vill ha!! Svårt att välja....

2012-07-24 @ 22:55:18

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0