Mini Rodini aw12

Nu är nya Mini Rodini-kollektionen här! Jag ska inte köpa något, inte just nu... *blundar och tänker på något annat* Jag älskade förra kollektionen och har inte fastnat för den nya än, men de brukar växa till sig. Några plagg jag tycker är tokfina är de rosa och guldgula med kobramönster. OM jag hade klickat hem något så hade det varit varsin tröja och/eller leggings åt barnen. Rosa ormar liksom, Vincent skulle bli helt såld. Här är några favvosar...


Den vita tröjan med pandan kommer med textilpennor så barnen själva (eller deras ivriga mamma) kan färglägga. Och resten av printen finns i alla möjliga plagg. Mini Rodinis höstkollektion släpptes idag och finns hos Oii barnkläder. Bara att klicka på bilden för att flyga dit. De har fri frakt, farliga grejer. ;)

Jag driver visst en barnklädesblogg just nu, haha. Återkommer med semesterbilder nästa gång.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0