Barnen sjunger Blinka lilla stjärna

Dags för film igen va?! Det här är från i morse när Claudia provsatt extrabarnstolen och barnen fortfarande var morgonruvsiga i håret och hade pyamasar på. Vincent sjunger en hel del och nu har även Claudia börjat sjunga så man känner igen vad det är.



Sedan bytte vi om till dagkläder och traskade över till mina föräldrar där vi spenderade resten av dagen. Lekte lekte lekte, ute och inne, åt och fikade, pratade, och lekte lite mer. Och så cyklade Annette och Vincent till affären medan jag och Claudia cyklade åt andra hållet för att hämta upp lite trädgårsredskap som vi får överta från vänner till mina föräldrar som just sålt sitt hus.

Pieter anslöt efter jobbet lagom till middagen. Just nu är han uppe och nattar barnen, jag gissar att han somnat själv. Det brukar vara nästintill ofrånkomligt. Gäääsp.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0