Resultat vecka nio

Inför veckans vägning hoppades jag innerligt på en siffra under 80...

Veckan började bra, jag var frisk och kunde träna och åt bra. Sedan närmade sig helgen, Pieter var sjuk, Vincent fick feber och vi packade för en helg i Stockholm. På väg dit var Claudia också febrig och jag kände mig allt sämre. Men som man gör på stadsweekendresor så har vi rört mycket på oss, och jag har inte gjort ett enda undantag vad gäller fikabröd eller godis. Och det har snarare varit lättare att hålla mig ifrån småätande eftersom vi hela tiden hittat på saker och dessutom haft två sjuka barn att ta hand om.

Eftersom vi kom hem igår kväll (måndag alltså) så blev invägningen två dagar sen den här gången. Men jag tappade nästan hakan av förvåning, en kanonfin siffra för andra veckan på raken! och äntligen under de där 80!


Jag är hemma och vabbar mina sjuklingar till barn nu och är själv rätt dålig även om jag nog inte haft feber idag. Blir hemma imorgon också och sedan får vi se. Jag kommer röra ovanligt lite på mig eftersom vi blir inne och kurerar oss, sover och lallar runt mest. Men jag måste anstränga mig för att äta bra, så kanske kanske jag lyckas undvika ett plus nästa vecka, ett plus som jag ändå nästan räknar med. Men vi får se. Hur som helst, heja mig!

kommentarer
av: Vånkan

Verkligen heja dig, bra jobbat Emma! Det syns på bilderna att du smalnat av!

2012-03-06 @ 21:23:54
URL: http://krokovankan.wordpress.com
av: Linda

Hejja Hejja Emma. Du är duktig!

2012-03-06 @ 23:23:19
av: Tova

HEJA!!!!!

2012-03-07 @ 13:08:49
URL: http://intolerantwife.blogspot.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0