Håll till godo med lite film

Jag och Pieter har varit på Klockargården i Tällberg över natt och haft det riktigt trevligt! Rapport kommer någon annan dag för nu har jag drabbats av Claudias magsjuka (som jag vabbade henne för i onsdags). Tur bara att den inte kom igår för det var riktigt god mat vi blev bjudna på. Men idag mår jag pyton, urk. Hur som helst, det blir inga bilder nu, så ni får hålla till godo med ett par filmer från förra veckan (från mobilen som vanligt):

Claudia pratar om Pippi Långstrump och Madicken, och är lite ordningsam...



Vincent och Claudia tittar i en bok tillsammans när Claudia sitter på kvälls-pottan. Vimsepojken har börjat prata ordentlig dalmål på sistone, bara att lyssna och njuta...



Det för nu, nu ska jag ligga här och må dåligt lite till i soffan och skickar över datorn till Pieter. Godnatt!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0