Resultat vecka arton

Justja, jag har ju inte rapporterat in för förra veckan än. Ingen vidare kul läsning heller. Jag kan ju knappast känna mig stolt över resultatet, fast samtidigt så gör det mig inte så mycket. Veckan var helt okej, men den avslutades med en Stockholms-helg. Vi hade möhippa för Nina (min brors tjej) och åt lite av varje vilket jag tycker att jag kunde unna mig. Inte så konstigt att morgonen efter återkomsten visade ett stort fett plus.



Förhoppningen är att det där pluskilot inte sitter så hårt utan att det lätt trillar bort igen. Vi får väl se hur det går till på söndag. Imorgon ska jag och Pieter iväg till Tällberg för att gå på fars + äta supé + övernatta. Tror inte jag tänker vara jättenyttig då heller, men däremot sköter jag mig desto bättre nu dagarna runtomkring. Jag har bestämt mig för att räkna kalorier igen. Framförallt för att det gör att jag skärper mig lite extra. Det känns liksom mycket mer att man stoppar i sig något om man först måste väga och notera det. Lättare att avstå från onödigheter då. Så med en liten provomgång igår och idag så förbereder jag för kaloriräkning nästa vecka. Lycka till, mig!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0