Resultat vecka nitton

Haha, tja 1,2 kg upp förra veckan och 1,2 kg ner den här. Bara att konstatera då att det var som jag trodde, ett kilo som inte satt så hårt. 

Det har varit lite speciellt den här veckan. Jag har nämligen vunnit en övernattning i Tällberg med fin supé och teaterföreställning = tänker inte vara nyttig när jag får en sådan chans att äta riktigt god mat. På väg hem i fredags slog magsjukan till och höll i sig något dygn eller två. Så lite upp och lite ner på vågen, gick jämnt ut uppenbarligen.



Idag gick magsjukan vidare till Pieter. Bara Vincent som inte haft den än, jag hoppas han klarar sig. Även om det är en lindrig variant som verkar gå över väldigt fort, och Claudia kräktes inte ens. Hur som helst, jag är bara sååå glad att varken jag eller Pieter fick den lagom till Tällbergshelgen vilket lika gärna hade kunnat vara så. Puh.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0