resultat vecka tjugo

Nej jag orkar inte sitta vid datorn ikväll. Jag och Pieter (äntligen hemkommen från Stockholm) har kikat på en deckare på tv, druckit te och ätit bulle. Nu ska jag sova. Har hållit igång konstant hela helgen känns det som. Gäääsp!

Men ett resultat måste jag få in ändå. Jag har vägt maten och räknat kalorier den här veckan (men fuskat några dagar nu på slutet - mest idag), och det blir hushållsvågen nästa vecka med. Uppenbarligen skärper jag till mig och lyckas avstå bättre när jag måste notera allt innan jag stoppar det i mig.




Vågen har visat 76-något varje dag den här veckan och den avslutade med ett fint 76,3. Tack för det, jag är glad. Bara 1,3 kg ner till stora (viktmässiga) målet. Yey!

Tredje juni är mitt mål att ha nått 75 kg vilket är tveksamt om jag klarar men man vet ju aldrig. Kan fortfarande gå. Det blir också avslutet på den här veckosammanställningen, även om det säkert lär dyka upp ett och annat inlägg på temat även framöver. Men ni slipper "viktbloggen" iaf. =) Heja mig in i mål!

kommentarer
av: Vånkan

Jag tycker du kämpat på bra Emma och bloggen är väl ett bra sätt att ha "kniven på strupen" om du förstår hur jag menar. Så kör hårt på sluttampen nu!

2012-05-21 @ 14:17:36
URL: http://krokovankan.wordpress.com
av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Nu är det inte mkt kvar ju! :D

2012-05-21 @ 19:47:34
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
av: Linda

Härligt Emma! Det är inte långt kvar =)



Btw, Gillar verkligen din blogg, Och där den ligger. Vart har du bloggen någonstans? och hur får du sen otroligt fina grafiken du gör? Vilket program använder du?

2012-05-21 @ 22:11:46

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0