En elefant i färg

Jag håller på med två elefanter som är likadana i form men olika i fyllning. Här kommer den första, den i färg.

Den andra satt jag med en stund igår kväll, har blivit väldigt utspritt arbete med dessa. Så här långt har den kommit, så lite jobb kvar:



Jag har tänkt söka till Fornby folkhögskola. Ska lämna in arbetsprover innan 15:e november. Och de behöver vara av lite mer olika karaktär än vad jag pysslar med för tillfället. Ska jag våga ta en pensel i handen igen? Och vad ska jag egentligen måla som kan bli något bra? Jag har inte målat på år och dar. Undrar vad de vill se...



kommentarer
av: Martina

gud va du är duktig:D Häftig och vackra färger:)

//Martina, Cornelia och Emilias mamma:)

2012-11-04 @ 16:07:30
URL: http://beautywolf.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0