Önskelistor inför sinterklaas och jul

Hej familj! Jag håller på att lägga upp önskelistor åt mig, Pieter och barnen (de får en gemensam) på Pinterest. Det är som en digital anslagstavla där man samlar bilder på vad som helst, i det här fallet sådant vi önskar oss (med inbyggda länkar till sidorna/affärerna man hittat dem). 

Önskelistorna ligger kvar även framemot födelsedagar och sånt tänker jag, och så kan vi lägga till och ta bort kontinuerligt. Och så måste jag ju poängtera att det här absolut inte är några måste-önskningar, utan mer tänkta som inspiration och lite vägledning. Jag ska se om jag får till att lägga länkar till önskelistorna i sidan på bloggen här, eftersom detta inlägg kommer hamna allt längre ner i listan. Annars får de bli en egen kategori. Återkommer om det.

 Claudias & Vincents önskelista


Pieters önskelista
(han har inte börjat lägga in önskningar än, så bild saknas)


Emmas önskelista


pinterest har jag även börjat samla inredningsinspiration mest för min egen skull - till de rum jag vill göra om framöver. Och sånt.


kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0