Vacker morgon

Den här veckan jobbar jag tre dagar på mitt exjobb slash numera extrajobb, med start idag. Riktigt vacker morgon med frost och röd himmel. 


Det här fotot är rätt så ordentligt redigerat (som synes) redan i mobilen, men känslan var något hitåt. Svårt att fånga på bild så det krävs nästan lite fx love för att få fram verkligheten.

Helgen var innehållsrik, ska se om jag hinner blogga lite ikväll. Ska hämta barnen efter jobbet (slutar fem) och få hem dem och laga mat och natta, allt medan Pieter jobbar. Kan bli katastrofkaos eller riktigt trevligt, allt beror på barnens humör och små tillfälligheter som kan uppstå på vägen (som att Vincent snubblar och slår i någonstans eller att Claudia vägrar sitta i cykelvagnen). Och min ork och uppfinningsrikedom så klart. Lycka till mig!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0