Inspiration som får huvudet att explodera

... ja av typ... avund eller liksom ouppnåelighet. Eller så är det bara en enda lång färgsprakande radda bilder att njuta av, av ett hem. Jag hittade en blogg och fastnade. Titta in hos AprillAprill...


Bilden är lånad från bloggen, klicka in och titta igenom alltihop. Det här är verkligen mitt i prick på inredningstrenden som råder just nu. Vitt i basen men ändå fyllt av färgklickar, gamla möbler - gärna 50- och 60-tal mixat med vitmålat och nytt. Lite ärvt, lite grafiskt, plåtlampor i klara färger, lapptäcken, retrotapeter på utvalda platser och tavlor samlade i snygga konstellationer, egenihoppysslade mjukisdjur och helst egna tavlor också. Stringhyllor, industriella influenser, gamla fruktlådor, speciella detaljer och udda inslag. Kreativiteten flödar utan dess like. Det är så man ska ha det på 2010-talet. Helt enkelt.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Kanonsnyggt! Åhh, vad jag önskar att Molly hade ett större rum, nästan så jag vill byta rum med henne bara för att få göra hennes rum till något bättre. Har sååå många ideér om hur jag skulle vilja ha det.

2012-10-04 @ 00:02:24
URL: http://surrovich.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0