Gammalmormor på besök

Efter kusinbröllopet förra helgen tog vi med oss min mormor / barnens gammalmormor upp till Falun. Det var några år sedan hon var upp senast (vi träffas oftast i Göteborg), och det jättekul att ha henne här igen. Jag jobbade måndag-tisdag men vi lunchade ihop på stan på måndagen, och träffades på eftermiddagarna och kvällarna. Claudia somnade i gammalmormors knä första kvällen när lilla C stannade hos henne och mormor och morfar medan jag, Pieter och Vincent var iväg för att hämta upp en säng till V:s rum. Mysigt att de får träffa varandra med jämna mellanrum trots att vi bor långt ifrån varandra.


kommentarer
av: Gammalmormor Naj-Britt

måndagkväll den 1 oktober!
Tack för senast, det var så roligt att vara hos er!
Vilka härliga bilder så roligt att få se!
Tänk att klänningarna är så söta på Claudia som jag sydde för 50 år sedan till Claudias mormor Annette, verkligen roligt att se att Claudia är lika söt i klänningar som hennes mormor Annette var för 50 år sedan! Så jättefina bilder när jag var hos er i Falun för en vecka sedan, så roligt det var att träffa er!
Kram till er alla från Gammalmormor!

2012-10-01 @ 19:20:14
URL: http://www.sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0