Morfar fyller år = kalasfina barn

Idag har vi firat min pappa Lasses födelsedag. Vid lunchtid traskade vi över i finkläder och med presenter och blev bjudna på trerätters och trevligt sällskap. Pieters föräldrar var också bjudna, och lite senare dök Emanuel och Nina upp för ännu mer firande.

Jag fotade mest barnen som vanligt. Efter att ha hållit oss mest inne under dagen så drog vi ut i dungen bakom huset för att få oss lite kvällssol innan mörkret föll.


Aries är en rätt kul katt, hon tycker mina föräldrars hus är hennes andra hem. Hon kan traska dit helt själv och sätta sig på bänken vid ytterdörren och jaaaama tills hon blir insläppt. 

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Åh vilka härliga bilder på barnen :D Och den på Aries i höga gräset. Hon är bra kul hon Aries ;)

2012-09-09 @ 01:23:26
URL: http://surrovich.blogg.se
av: Lisa - mamma till Knut & Agnes

Emma! Jag har kommit på en namntavla som jag vill ha åt Agnes! :D om och när du har tid att göra en det vill säga. Något med en fjäril och en katt, typ en katt som sitter och tittar på fjärilen kanske? :D

2012-09-09 @ 21:44:25
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0