Trycka upp och sälja brickor / skärbrädor...?!

Det skulle vara så roligt att få mina illustrationer på någon typ av produkt. Jag funderar på om det kan vara värt att trycka upp t ex ett gäng brickor i någon fin form. Eller skärbrädor, grytunderlägg, serveringsfat... Med t ex något sånt här på:



Jag vill också rita mönster, alltså flödande. Som skulle gå att trycka på t ex tyg och tapeter. Vilken dröm det skulle vara att på riktigt jobba med sådant, hur lyckas man med det?! 

Hur som helst, vilken produkt tror ni mest på? Och vilken form och storlek isåfall? Jag har hittat ett företag som trycker valfri bild/mönster på formpressad björkfanér, och det blir nog där jag satsar på någon eller ett par produkter i första hand. Ska jag trycka tyger osv. så måste jag hitta någon leverantör som inte kostar skjortan. Alla tips och åsikter är välkomna!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0