Tillbaka från Göteborg

Hejhej! Vi har tillbringat några dagar i min andra hemstad, Göteborg that is. Väldigt trevligt har vi haft, tillsammans med min mormor / barnens gammalmormor som vi bodde hos som vanligt. Och så har vi träffat både halvsyskon och kusiner till mig och kusiner och sysslingar till barnen, plus en hel hög vänner. Utförlig bildrapport kommer nog imorgon, jag håller på att lägga ihop foton. Så får du se dem också, mormor! Tack för fina dagar i vackert soliga för-våriga Göteborg!


kommentarer
av: mormor Maj-Britt

måndagkväll den 8 april
Hej Emma! Tack själva det vr så trevligt när ni var här och hälsade på mig i Göteborg och nu ser jag fram emoot att få se alla fina bilder som du tog när ni var här!
En stor kram till hela familjen
mormor Maj-Britt

2013-04-08 @ 22:40:31
URL: http://www.sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0