Bloggtorka och höstkollektioner

Jag är rätt usel på att blogga för tillfället, har liksom kommit av mig lite. Det har delvis att göra med att mitt bästa allround-objektiv till kameran är trasigt och måste skickas in på lagning - vilket jag inte riktigt har råd med - och vilket gör att jag fotar mindre. Dessutom är jag rätt trött mest hela tiden. Måste börja äta bättre igen och komma igång med träningen, den har inte varit regelbunden sedan i våras någon gång. Jag blir en stor degpåse när jag inte rör på mig och när jag äter socker hela dagarna. Fy på mig. Snart är semestern slut, senast då blir det nyttigt liv igen.

Jag ska lägga upp kort från vår tredje sommarstugetripp snart, imorgon kanske (men jag lovar inget). Hade inte med kameran då men fotade som vanligt med mobilen. Kvalitén blir inte så bra, men kul att ha ändå.

På det ytligare planet så är det höstkollektionstider hos de fletsa barnklädesmärken just nu. Igår släppte Pomp de Lux sin höstkatalog, och imorgon är det dags för Me&I (jag ska på visning hos en kompis 1 sept). En vecka senare kommer Blingo, och flera märken har redan släppt delar av sina kollektioner, Molo och Mini Rodini m fl. Här kommer några favoriter från Pomp de Lux, efter en första titt i katalogen:


 

kommentarer
av: martina

gud va mycket snyggt:) Man blir ju riktigt sugen på att shoppa massa höstkläder

2013-08-14 @ 10:03:14
URL: http://beautywolf.blogg.se
av: Annette

Hej! Vad kul med ett nytt blogginlägg för mig - Sveriges troligen enda överlevande icke-facebookare.

2013-08-14 @ 10:48:46

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0