Redo att postas

Ikväll har jag äntligen kunnat packa mina första beställningar, efter att ha hämtat ut etiketterna som var sista biten i emballagepusslet. Några brickor och grytunderlägg har redan levererats eller hämtats upp personligen. Men det här känns jättekul! Får väl nästan hoppas ordrarna håller sig på en lagom låg nivå så det inte blir packcentral här hemma varje kväll, haha. 


I nästa vecka ska hemsidan göras så klar det bara går, och så har jag kvar en del fix med reklam av olika slag, ska fixa ordentliga produktfoton, och sedan kickar jag igång på allvar! Får se om jag har några produkter kvar då. =)) 

För er som velar, just nu finns så här många ex kvar:

bricka - Gul katt - 9 st.
bricka - Svart elefant - 10 st.
bricka - Prickig elefant - 12 st.
grytunderlägg - Brokig fjäril - 9 st.
grytunderlägg - Lila trollslända - 10 st.
grytunderlägg - Vit med hjärtan - 13 st.

Jag har inte bestäm än hur jag gör när dessa är slutsålda - om jag trycker upp samma igen eller helt andra. Möjligt att några kommer igen men andra byts ut mot nya designer.

kommentarer
av: Eva

Emma vad har du kvar om du har något vill gärna beställa men som du vet har vi haft fullt upp med annat.

2013-01-27 @ 19:09:07
URL: http://taweret.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0