Kikkid + Villervalla = fint, färgglatt och mysigt

Ett litet dagens outfit-inlägg, med gårdagens stass. Tösabiten tycker fortfarande att det är roligt att bli fotad, därför syns hon rätt mycket mer på bild nu för tiden. Det gäller att passa på. Igår hade hon en riktig favoritklänning på sig (min favorit alltså), som jag köpte när hon bara var bebis. Matchade den med nya strumpbyxor (Claudia vill oftast ha strumpbyxor om hon själv får välja) från Villervalla.


Här inspekterade hon och Aries den från famsidan till baksidan flyttade grushögen - som ska bli sittyta med marksten snart.

kommentarer
av: gammalmormor Maj-Britt

måndagkväll den 14 maj

Oj, vilka hääärliga bilder på den lilla mannekängen Claudia och katten Aries, såå gulliga och så roligt att få se!!!

En stor kram frårn gammalmormor Maj-Britt

2013-05-13 @ 21:02:58
URL: http://www.sitamoia.blogg.se
av: Sandra

Hej! Jag hittade hit till din blogg pga. vårt gemensamma barnklädes-intresse
Tänkte tipsa om en grupp på facebook för barnklädes-intresserade: http://www.facebook.com//groups/462414663808747/
Ha det bra!/Sandra

Svar: Hej Sandra!Tack för tipset, även om jag redan är med där. =) Mycket trevligt med alla barnklädesgrupperna på fejjan, och farligt om man ska låta bli att köpa för mycket.
mvh /Emma H
Emma Henning

2013-05-25 @ 12:37:07

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0