Glitterklänningarna

Härom dagen var jag och barnen på stan för några uppdrag. Vi var förbi Lindex och Vincent fick syn på en klänning med gulpaljetter som han så gärna ville prova. Klart han fick! Och Claudia hittade en likadan men rosa som hon ville prova. De stod och speglade sig och tyckte de var så fina, och mammahjärtat bara smälte. Jag var ju liksom tvungen att köpa kidsen varsin glitterklänning.

Igår hade de klänningarna på sig nästan hela dagen, och idag har de åkt på igen. När klänningarna är på förvandlas barnen till alla möjliga fantasifulla figurer, det är så roligt att se och höra dem!


Det bästa jag köpt på länge tror jag.
 
 

kommentarer
av: Annette

Ljuvligt bildreportage från barnens utklädningslekar med de nya glitterklänningarna! Fantasi har jag alltid trott mycket på. Utan fantasi ingen empati.

2013-10-30 @ 13:42:12
av: Sigrid

Bilden när de ligger bredvid varann och fokus är på Vincent som tittar på Claudia är helt helt underbar!

2013-10-31 @ 09:39:55

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0