Välkommen till världen Oskar!

I onsdags - 9 oktober - föddes min bror Emanuels och hans Ninas son Oskar. Min och Emanuels farmor Ingrid skulle ha fyllt 100 år i år, och Oskar passade på att födas på sin gammelfarmors namnsdag. Jag och nyblivna farmor och farfar till lilla nytillskottet körde ner till Stockholm mitt på onsdagen för att träffa honom. Skrutt på 4155 gram och 54 cm. Och hemåt igen en timme senare.

Mysigt med en alldeles färsk liten människa, och stort grattis Emanuel och Nina! Vi ses snart igen, kusinerna är ivriga att få träffa Oskar! Claudia frågar nästan varje dag när vi ska hälsa på honom, och anser att vi måste åka nu och på en gång. Hej kusin!

kommentarer
av: Anders

SÅÅ härliga bilder & inlägg. Grattis faster :)

2013-10-15 @ 21:47:21

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0