En liten utställning

I två veckor har jag haft utställning i den lilla hörnan i konstnärsbutiken Aqua i Borlänge. Första gången jag hänger tavlor, så det var kul. Hon som äger butiken frågade mig tidigare i år om jag ville stå på reservlistan (hon har fullbokat hela året på folk som vill ställa ut sina grejer), eftersom hon gärna ville ha med tuschteckningar. Det har alltså enbart varit mina teckningar från utanför skolan. Skolgrejer får stanna på skolan tills vidare. Jag tackade ju ja som synes, och fick hjälp av min pappa att hänga.

Imorgon förmiddag ska jag ta med barnen till Borlänge för att plocka ner bilderna igen, och samtidigt skicka med butiksägaren lite prints, brickor och mobilskal som hon erbjudit sig att se om hon kan sälja. Hon ska stå på Solvarbo marknad i helgen. 

Nu faller mina ögon ihop. Jag skulla ha lagt mig efter förra blogginlägget. Men nu är det dags i alla fall.

kommentarer
av: Mormor Maj-Britt

måndag den 30 september

Hej Emma! Så jättefina tavlor och annat som du har haft på utställningen och så söt du är i den röda tunikan eller vad det kallas så fin du är och så roligt att få se dig nu när magen har blivit större, så roligt det är jag ser framemot detta!
En stor kram till dig och familjen från Normor Naj-Britt ! Må väl!

2013-09-30 @ 11:39:20
URL: http://www.sitamoia.blogg.se
av: mormor Maj-Britt

Rättelse Mormor Maj-Britt skall det vara förstås och inget annat!!

2013-09-30 @ 11:49:21
URL: http://www.sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0