Lejontröja och Geggamojabyxor

Det blev lite shoppat på mellandagsrean, fast bara kläder, och bara åt barnen. Bland annat den här lejontröjan från Småfolk och rosa byxorna från Geggamoja åt Vincent. Claudia har gamla Polarn o Pyret-kläder på sig, sista versen på de strumpbyxorna som synes så de ligger i för smått-lådan nu.


Barnen fick bland annat en del playmo i julklapp, väldigt uppskattat! Claudias älvsagoland och Vincents drakriddarborg (de hade önskat sig just dem) har det lekts flitigt med, ihop med förra julens ponnystall och agentkvarter (eller "agentkvarterium" som barnen kallar det). 
 
De här fotade jag 8:e januari, sista dagen på jullovet för min och barnens del. Nu är jag tillbaka på min kära konstkurs, fast på halvfart (och föräldraledig halvtid), och kidsen går på dagis. Och Pieter jobbelijobbar så klart. Allt är som vanligt igen. Förutom att vi går och väntar på lillsyskonet som kan komma när som helst nu. Två veckor till beräknat datum och jag är stor som ett hus och tung som en lastbil. Spännande tider.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0